Najčešće postavljena pitanja

1. Gde je moja porudžbina?

Period dostave porudžbine je od 2-5 radnih dana, sa tim što se može očekivati i ranije, u roku od dan ili dva. Ukoliko pravite porudžbinu kao registrovan korisnik, Vašu porudžbinu ćete moći da vidite u svom nalogu. U normalnim poslovnim okolnostima, sve porudžbine napravljene do 12h (podne) biće spakovane i predate kurirskoj službi istog dana. Sve porudžbine napravljene posle tog perioda će biti poslate narednog dana. U danima visoke frenkvencije, može doći do malog kašnjenja u slanju. Vikendom se porudžbine ne šalju. 

2. Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?

Nakon izvršene porudžbine dobijate e-mail sa potvrdom porudžbine i brojem pošiljke. Svoj paket možete pratiti u svakom trenutku na DExpress zvaničnom sajtu (link: https://www.dexpress.rs/en/track-and-trace). 

3. Da li se plaća dostava i da li se dostava vrši samo za određene gradove?

Troškove dostave snosi kupac, ukoliko nije drugačije nažnačeno na sajtu.

4. Da li postoji dostava danas za danas? 

Dostava istog dana nije moguća, potrebno je minimum jedan dan kako bi paket bio predat kurirskoj službi.

5. Koji su načini plaćanja? 

Trenutno je moguć samo jedan način plaćanja i to pouzećem u gotovini, tj. plaćanje kuriru na licu mesta prilikom dostave. Plaćanje u gotovini je moguće samo RSD valuti.

6. Kako mogu da vratim ili zamenim proizvode kupljene putem prodajnog sajta? 

Proizvode je moguće vratiti u roku od 14 dana, SAMO ukoliko nisu otvarani i nisu korišćeni. Ukoliko jesu, nažalost povrat proizvoda ne možemo da prihvatimo. Proizvode možete vratiti porudžbinu, za šta bismo Vam refundirali ceo iznos. Bilo da želite zamenu ili odustajete od porudžbine, potrebno je da nas kontaktirate na office@predireparis.rs

 Takođe, potrebno je da popunite reklamacioni list i pošaljete na adresu koju ćemo Vam dostaviti, zajedno sa proizvodima koje vraćate. Nakon provere svih proizvoda, bićete kontaktirani za dalje korake.

7. Šta da radim ako primim oštećen paket ili proizvode?

Prilikom prijema paketa dobro obratite pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. Ukoliko je Vama dostavljen oštećen paket, istog momenta možete vratiti kuriru, tj. odbiti pošiljku. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo Vas da nas odmah kontaktirate na office@predireparis.rs najkasnije u roku od 2 dana, kako bismo blagovremeno mogli da reagujemo i bili u mogućnosti da Vam proizvode zamenimo ili vratimo novac.

12. Da li prozvodi imaju rok trajanja?

 Svaki proizvod ima simbol male, poluotvorene posude, sa brojem koji nam govori koliko meseci možemo da koristimo otvoreni proizvod.

13. Gde se proizvodi Predire Paris kozmetika i ko je uvoznik?

Proizvodjač Predire Paris proizvoda: El SALES CORP, USA Tampa,FL 33634/ 5111 W Knox St.

Uvoznik za Srbiju: Cullinan Group, Augusta Cesarca 18, 21000 Novi Sad